Zuider eiland - Reisverslag uit Ashburton, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu Zuider eiland - Reisverslag uit Ashburton, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

Zuider eiland

Door: Johan & Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

02 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Ashburton

Hallo iedereen,

Wij zijn nu op het zuidereiland, Ashburton om precies te zijn. Erg mooi!! Bij aankomst al meteen begroet door honderden zeeleeuwen, wat kunnen die beesten stinken zeg. Konden aardig dichtbij komen. 20 meter, maar ze hadden jongen en dan kunnen ze gevaarlijk zijn, dus hebben we ze hun rust gegund in de zon op de rotsen.

Door Christchurch heen gekomen, je ziet nog veel schade van de aardbeving. Druk aan het opbouwen.

Bij Arthurs Pass Village 2 wandelingen gemaakt naar watervallen. De eerste was prachtig, de tweede viel wat tegen. Maar maakt niet uit.

Op het noordereiland naar Hobbiton, Waitomo Glowworm Caves en KiwiHous Otorohanga geweest. Alle drie absoluut de moeite waard.

Nou dat was het dan wel weer.
Waarschijnlijk geen tijd meer om de foto's op facebook te zetten. Dus die blijven jullie ons schuldig.

Liefs!! Xx

• 02 Februari 2013 - 22:49

Paps En Mams:

Hoi,

Fijn dat we lekker hebben bijgepraat hebben.
    Volgende keer met beeld

Kusje en lebber voor Johan

• 03 Februari 2013 - 08:07

Lieselottte En Constance:

Hoi die Johan en Lot,
    Dat is genieten he! Wat een indrukken.
    Wat zak dat een mooi gezicht zijn geweest met al die jonkies.
    Van hieruit de hartelijke groeten,

Lieselotte en Constance

• 03 Februari 2013 - 13:56

Petra En Peter:

blijf doorgaan met je verslag. heerlijk om te volgen.... geniet!. peter

• 03 Februari 2013 - 14:06

Anton En Wilma:

hoi lotte en johan,
    fijn om te horen dat alles goed gaat, hier alles goed, sneeuw is weg, wordt weer kouder, ooievaar is er al weer.kun je een paar foto's op deze site zetten? veel plezier nog en tot de volgende keer.
    groeten en kus van ons en twee grote likken van liza en jessie.

• 03 Februari 2013 - 19:01

Sharon.:

Hihi stinkende zeeleeuwen, wel gaaf dat je zo dichtbij kon komen. :) Ben benieuwd na de foto's daarvan & van de watervallen. Bennie vraagt of jullie niet met de kont vast zatten tijdens het caven? :P Tot het volgende bericht!

Liefss Bennie & Sharon.

• 06 Februari 2013 - 20:38