Tot aan de paardenrace - Reisverslag uit Riverton, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu Tot aan de paardenrace - Reisverslag uit Riverton, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

Tot aan de paardenrace

Door: Johan&Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

06 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Riverton

Hallo Allen!!

Daar zijn we weer. We zitten nu in Riverton. Gisteren zijn we bij Egbert geweest (oud klasgenoot van Johan). Leuk om daar het bedrijf te zien.
Vanmiddag gaan we naar de paardenrace. Ook leuk om eens te zien.

In Invercargill op een camping gezeten, daar een paar Nederlanders leren kennen die in Canada wonen. Erg leuk Canadees kaartspel van geleerd, dus wij zitten nu constant te Golfen!

Afgelopen dagen wat minder weer gehad, we hadden nog graag willen wandelen bij Mount Cook, maar door de aanhoudende regen besloten om ons niet in de regenjasjes te heisen maar gewoon door te gaan. Hij staat wel mooi op de foto, dus die zullen we zo wel even op Facebook zetten.

Op de camping in Invercargill ben ik (Lotte) me helemaal wild geschrokken. Diep in slaap, 05.00 uur 's nachts. Ik lag op mijn buik te slapen toen ik ineens wat over mijn benen voelde lopen, het bleef stil staan op mijn kont. Dus ik keek (half slapend) om en ik keer recht in twee gele ogen. Dood eng!! Dus ik begon te gillen " JOHAN ER STAAT EEN POSSUM OP MIJN KONT" . Voor degene die niet weten wat een possum is, het is een echte plaag hier in Nieuw-Zeeland en het zijn gemene dingen. Kijk maar even op Google voor een foto. Enfin, Johan half wakker en snapte er niets van. Het beest in kwestie was zich rot geschokken van mijn reactie en onze auto uit gevlucht. Ik natuurlijk klaar wakker van de schrik, even naar de wc gegaan. Toen ik terug kwam lopen kwam mijn belager in een draf op mij af. Het was Mac, de pikzwarte camping kat, die graag een knuffel wou en benieuwd was of hij dat in onze auto kon krijgen. Geen possum of niets dus, gewoon een te aanhalige en nieuwsgierige kat.

Nou dat was het dan wel weer... Foto's komen op Facebook!!
Liefs... Xx

  • 07 Februari 2013 - 08:09

    Marianne:

    Hai hai ,
    Hij gaat lekker daar mooie fotoos en....voor zo'n possum zou ik ook m'n bed voor uitspringen aaahhh
    Gelukkig de poes, alleen ik snap niet dat die bij jullie in bed wil liggen haha.....
    Nou tís lekker hier, sneeuw ,hagel en onweer voorspeld vandaag brrr.
    Groetjes van Jos Tom Anne en Marianne

  • 07 Februari 2013 - 12:28

    Nathalie:

    Hahahahah... wel een mooie kat!! Maar snap dat je je doodschikt!! Mooie foto's hoor!! Wat een plaatjes zeg!! :) Geniet ervan samen!!

    Liefs Nath

  • 10 Februari 2013 - 18:26

    Aline:

    Hi deerntjes! Klinkt heerlijk daar! Geniet er maar fijn van, alles goed ook samen? ;) houden jullie het met elkaar uit en dan bedoel ik vooral johan met lotte? ;) vandaag naar de optocht wezen kijken in wilp met t werk, was leuk! Verder is t nogal wit hier, sneeuw sneeuw sneeuw! Ik ga maandag de 18e op vakantie, dat je daaraan denkt in verweggistan. Kusjesxxxx

  • 10 Februari 2013 - 22:34

    Sharon.:

    Whahahaha wat had ik graag je kop willen zien Lotte.. :P
    Toen je dacht dat die possum op je zat, whahahaha! :)

    Wij hebben het weekend heerlijk carnaval gevierd,
    was weer erg leuk & mooie wagens gezien..
    Ik heb nog wel aan je gedacht hoor Lott,
    hihi eventjes Johan bellen op de fiets he! ;)

    Nouu schatjess tot het volgende verhaal,
    liefss Bennie & Sharon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan & Lotte

17 januari gaan we met z'n tweeën naar Nieuw-Zeeland. Halverwege februari gaan we door naar Australië om vervolgens 20 april terug te vliegen naar Nederland.

Actief sinds 15 Okt. 2012
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 16064

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 20 April 2013

Samen downunder

Landen bezocht: