Bye Bye Australia!! :( - Reisverslag uit Sydney, Australië van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu Bye Bye Australia!! :( - Reisverslag uit Sydney, Australië van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

Bye Bye Australia!! :(

Door: Johan & Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

19 April 2013 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!!

Nou het is zover... Hier is het nu 15.05 uur 's middags. Over 7 uur en 10 minuten gaat onze vlucht en moeten we Australie verlaten.
Het eind van onze reis, maar het voelt nog niet zo. Echt gek om te bedenken dat we zondag ochtend weer in Nederland zijn, om eerlijk te zijn, ik kan wel janken! Geen van beiden willen we dit prachtige land verlaten.

De laatste dagen van onze trip hebben we door gebracht in Sydney. Dinsdag zijn we hier halverwege de middag aangekomen. Als eerste een wandeling gemaakt door The Rocks en natuurlijk het Opera House en The Harbour Bridge bekeken.
Woensdag zijn we met de ferry naar Manly gegaan en hebben we genoten van het straat theater op Circular Quay.
Donderdag naar Bondi Beach en Watsons Bay. Op de weg terug een herrinnering aan onze reis vast laten leggen bij Bondi Ink.
Vandaag (vrijdag) uitgecheckt bij het hostel en door de stad gelopen en wat museums bezocht. Nog even lekker geluierd in The Botanic Gardens.

Over 2 uurtjes gaan we naar het vliegveld, proberen wat eerder te zijn zodat we op tijd kunnen inchecken en goede plekken kunnen bemachtigen.

Top hoe jullie ons de afgelopen tijd gevolgd hebben, erg leuk om te zien en te lezen!!

SeeYa!!
Liefs... Xx

• 19 April 2013 - 07:22

Frank & Martine:

Hele goede reis schatjes!

• 19 April 2013 - 07:58

Astrid:

Als ik het goed begrijp gaan jullie meteen weer sparen zodra jullie thuis zijn.
    Een hele goede terugvlucht en tot ziens in Nederland, het begint hier nu ook mooi te worden, alles bloeit en groeit en wordt groen, eindelijk!
    Tot gauw!!!

• 19 April 2013 - 08:19

Kim:

Ahhh, het is alweer voorbij! Heb genoten van jullie verhalen.
    Weet precies hoe jullie je voelen, verschrikkelijk hé! Straks weer wennen in nederland :(
    Snel naar weer sparen om terug te gaan!!
    Goede reis en tot snel!
    Xx kim

• 19 April 2013 - 09:03

Aline:

Snap dat jullie niet weg willen maar stiekem ben ik wel blij als jullie er weer zijn, gezellig! Maar herinnering vast laten leggen? Als in een tattoo? Ben zeer benieuwd!!
    Iig goede reis schatjes en tot gaauw! Liefsxxxx

• 19 April 2013 - 09:09

Mariandel:

Goede reis en op naar het voorjaar in Nederland!
    Neem een beetje zon mee want hier hebben we nog niet veel zon gezien!

• 19 April 2013 - 09:40

Marianne En Henk:

Goede reis en tot ziens in Nederland.

• 19 April 2013 - 18:04

Lex:

Goede reis en bedankt dat je ons heb laten meeleven. Geweldig!!