Back Home - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu Back Home - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

Back Home

Door: Johan & Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

21 April 2013 | Nederland, Apeldoorn

Hallo dan,

Wij zijn weer in Nederland, vanmorgen om 05.23 uur Nederlandse tijd zijn we geland op Schiphol.
Begonnen met een heerlijk ontbijt met de familie, leuk om iedereen weer te zien. Maar we denken wel met weemoed terug aan onze trip. Als het vliegtuig voor komt rijden stappen we weer in.

Nou, ons laatste berichtje dus... Tenzij we weer een nieuwe reis gaan maken, maar dan moeten we eerst even sparen.. ;)

Super hoe jullie ons allemaal gevolgd hebben, bedankt voor de leuke reacties, bemoedigingen en interesse.

Wij gaan lekker op tijd ons bedje op zoeken om bij te komen van de lange vluchten.

Liefs... Xx

Johan & Lotte

17 januari gaan we met z'n tweeën naar Nieuw-Zeeland. Halverwege februari gaan we door naar Australië om vervolgens 20 april terug te vliegen naar Nederland.

Actief sinds 15 Okt. 2012