pfieuw.... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu pfieuw.... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

pfieuw....

Door: Johan en Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

19 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hello Mates,

Hahahahaha... leuk zo'n begin!! Nu mogen wij het ook zeggen!!
Nou we zijn er dan eindelijk, Auckland. Wat een reis 48 uur.

Eerste vliegtuig vet luxe met allerlei leuke dingen, films, spelletjes enzo. Tweede een stuk minder, was dat eens even tegen vallen. Toen kwamen we in Sydney. Met de taxi naar een formule 1 hotel om de nacht even door te komen. Zit het kreng vol omdat er een cancelled flight was, nou toen zijn we maar naar de Mac Donalds gegaan om daar skip-bo te spelen en koffie te drinken. Het ging wel even door ons hoofd, zijn we hiervoor nou helemaal naar Australie gevlogen??

Volgende ochtend een vlucht naar Auckland (Nieuw-Zeeland) gepakt. Ging nog niet zonder slag of stoot. Omdat we het mac decor wel zat waren zijn we vroeg naar het vliegveld gegaan. Gelukkig maar want we konden niet inchecken zonder een retour ticket naar Australie.... Dus die hebben we voor het inchecken nog even snel moeten boeken.

Eenmaal in het hotel in Auckland aangekomen gaan slapen, lange nacht gemaakt. Nu gaan we de stad in, het miezerd een beetje, maar niet hinderlijk.

De bevolking is hier bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Erg leuk allemaal. Morgen gaan we met een autovan door het land trekken, een soort auto met een tent erachter.
Foto's volgen nog wel!!

Liefs.. Xx

• 20 Januari 2013 - 00:13

Lennaert:

veel plezier.. En geniet er van!!

• 20 Januari 2013 - 00:29

Annemarie:

Lieve lotte en johan.
    Fijn om te lezen dat jullie er eindelijk zijn.
    Geniet van alles!!
    We zijn benieuwd naar jullie volgende verslag!!!
    Dikke knuf van ons en een boks van tim.

• 20 Januari 2013 - 01:42

Sharon.:

Hee Johan & Lotte.

Haha, wat een avonturen in die 48 uur &
    wat een geluk dat jullie zo vroeg na het vliegtuig zijn gegaan,
    en daardoor nog de tijd hadden om die ticket de boeken! ;)
    Veel plezier in de stad & met het rond reizen.
    We wachten met smart op jullie volgende reisverslag!
    Liefss Bennie & Sharon.

• 20 Januari 2013 - 09:13

Nadi:

Whaaa nou jullie zijn er!!

Nu kan het echte werk beginnen!!
    Enjoy, enjoy, enjoy.

Have fun mates!

Liefs Niek & Nadi

• 20 Januari 2013 - 09:58

Paps En Mams:

We zijn al erg benieuwd naar de foto s van de auto van,
    Veel plezier met alle mooie dingen die jullie zien.

K us van ons

• 20 Januari 2013 - 10:49

Maaike:

Dat is wel een hele lange vlucht zeg! Je had het niet in 2 delen willen knippen met meer tijd ertussen? Wat een verschillen qua vliegtuigen en luxe he.

Geniet samen van de reis en van de mooie plekjes aan de andere kant van de wereld! Lekker veel foto's maken zodat je er later ook weer van kan genieten.

Groetjes Chris en Maaike

• 20 Januari 2013 - 11:03

Martine&Frank:

Wat fijn dat jullie veilig en goed zijn aangekomen.
    Heel veel plezier in de stad en met jullie auto van!
    Zijn benieuwd naar de leuke foto's.
    Heeel veel plezier.

Liefs Frank en Martine

• 20 Januari 2013 - 11:57

Anita Bensink:

Heey Johan en Lotte,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, heel veel plezier!!!
    Geniet er van!
    groetjes Dick en Anita

• 20 Januari 2013 - 12:03

Aline:

Lieverds, ah beetje afwisseling is leuk toch ;) je bent er nu en dat is het belangrijkste toch! Heel veel plezier en kijk goed om je heen :) lieefs xx

• 20 Januari 2013 - 13:17

Anton En Wilma:

hoi puppies,
    fijn om te weten dat jullie goed zijn aangekomen, geniet van al het moois wat jullie zien en meemaken daar en van elkaar natuurlijk ha ha ha. we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's. hoe is de temperatuur daar? ik hoop toch geen 46,8 gr.zoals in sydney, pffff.
    groetjes met een dikke kus van ons allemaal. wilma en anton.

• 20 Januari 2013 - 14:57

Mien:

Lieve Lotte en Johan
    Heel veel plezier
    En de groeten van Mien

• 20 Januari 2013 - 16:05

Leo En Herma:

We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen, lekker genieten samen , veel plezier ook van Sanne

• 20 Januari 2013 - 23:09

Mieke En Henk:

Hoi Lotte en Johan,
    Wat een reistijd!!, leuk om het te lezen en dan nu maar lekker genieten met de sleurhut.
    groetjes en tot het volgende verslag.

• 21 Januari 2013 - 11:27

Marianne:

Hey schatjessss
    Hao are you dooing haha
    Nou wij zijn ook thuis hoor na enig zoektocht in de parkeergarage duurde alleen niet zoo lang haha.
    Wie heb hier bakken vol snee, jammer daj der niet bint .
    Hadde wie ff een robbetje kunnen vechten haha
    Veel plezier en we volgen jullie op de voet.
    groetjes tante : )

• 21 Januari 2013 - 21:50

Marianne En Henk:

Geniet van jullie verblijf. Zijn benieuwd naar jullie verdere avonturen en foto's.
    Lieve groetjes van Marianne en Henk

• 23 Januari 2013 - 13:45

Oma Overweg:

Hoi lieve kinderen,
    Ik wens jullie heel veel plezier en geluk.

Dikke kus van opoe

• 26 Januari 2013 - 20:19

Lieselotte En Constance:

Hoi Lotte en Johan, wat een reis hebben jullie gehad. Leuk om jullie op deze manier te volgen. Je moeder (Lotte) houdt ons ook op de hoogte. Geniet van alles wat jullie beleven. We kijken graag met jullie mee.
    Veel plezier!
    Groetjes vanuit een koud Apeldoorn. Constance en Lieselotte