Familie Reekers - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu Familie Reekers - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

Familie Reekers

Door: Johan en Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

24 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hallo Allen!!

Wij zijn nu in Hamilton bij de familie Reekers (het oude stage adres van Johan). Lucky us!! We mogen hier overnachten :))
Vandaag de omgeving rond gereden met Jan en gekeken bij de koeien en het melken. Ook vriendjes gemaakt met Mister Reekers, de kaketoe. Wat een gaaf beest!! En super lief en gezellig!!

Afgelopen dagen aardig wat gereden met onze van, van Auckland naar Waipu cove, van Waipu cove naar Paihia en van Paihia naar Huntly. Huntly is vlak boven Hamilton. Daar vanmorgen om 10.00 uur weg gereden om naar Jan & Joke te gaan.

Morgen weer verder. Bedoeling is om hier in de omgeving nog naar Lake Taupo, Hobbiton (Lord Of The Rings sets), Waitomo Caves en Rotorua te gaan. Dan willen we afzakken via de Forgotten Highway, en route die " vergeten" is maar wel erg mooi moet zijn.

We zijn benieuwd, houden jullie op de hoogte van onze verhalen!!

Liefs... Xx

• 24 Januari 2013 - 09:58

Sharon.:

Hee.

Leuk dat jullie bij het oude stage adres van Johan zijn,
    en daar ook kunnen overnachten! :)
    Hihi leuk een kaketoe, ben benieuwd na de foto's.

Veel plezier,
    liefss Bennie & Sharon.

• 24 Januari 2013 - 12:16

Lien:

Whaaa, ik ben jaloers! Ik wil sowieso een uitgebreid verslag en foto's over de set van LOTR!! Maar hoe is het eten daar?? En de omgeving? Waarschijnlijk geweldig, maar wel meer horen!

Dikke kus aan Jo!! Veel liefs xx

• 24 Januari 2013 - 19:14

Hans En Gre:

Johan,nog geen zin om aan het werk te gaan?
    Ga eerst nog maar toeren met Lotte.
    Veel plezier,julluie beitjes.
    Gr Hans en Gre

• 25 Januari 2013 - 09:29

Eline:

veel plezier nog lotte & johan!

xxx

• 30 Januari 2013 - 11:10

Dicky En Gert:

Leuk te horen dat jullie het naar de zin hebben na de "enerverende" heenreis.
    Veel plezier nog en denk er om: "We blijven jullie volgen".
    Groeten,
    Dicky en Gert