Sandfly Paradise - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu Sandfly Paradise - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

Sandfly Paradise

Door: Johan & Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

12 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Hokitika

Een welgemeende goede middag allemaal!!

Hier zijn we dan weer. In Hokitika, aan de westkust.
Ons vorige verslag was vlak voordat we naar de paardenraces zijn geweest, dat was gaaf om te zien. Hard dat het gaat, niet normaal.

Daarna doorgereden naar Te Anau, vlak onder Milford Sound. Overnacht zodat we de volgende de sound in konden rijden. Voordat we weg gingen nog wel even spul gehaald tegen sandflies. Wat erg zijn die dingen, en in Milford was het niet te zuinig. Heel erg veel!! Goed aan het sprayen en smeren gegaan maar helaas, het heeft niet genoeg geholpen. 5 dagen mijn benen niet kunnen scheren vanwege de wondjes en de pukkels. Zo steken!! Maar het was het waard, Milford Sound was absoluut geweldig! Super mooi om te zien.

Na Milford naar Mossburn gereden, de camping eigenaar geholpen met het voeren van de schapen en de alpaca's. Queenstown bekeken, leuke stad om te bezichtigen.

Vandaag naar Fox Glacier geweest, erg mooi gewandeld en vlak bij de sneeuw gestaan. We konden er niet in staan omdat dat gevaarlijk zou zijn.

Verder hebben we geen bijzonderheden.
We proberen snel weer wat neer te zetten over datgene wat we mee maken.
Liefs... Xx

• 14 Februari 2013 - 20:35

Fam Van Harten:

Hoi,hoi eindlijk een berichtje uit Denemarken .
    En dan willen we Johan even feleciteren met zijn verjaardag die denk ik nu al weer bijna voorbij is door het tijds verschil maar hopelijk was het leuk.
    Wat een mooie foto`s jullie hebben al veel gezien in die paar weken, ben benieuwd wat er nog gaat komen. Geniet er van en we wachten weer op het volgende berichtje.
    Groetjes Hans,Margriet,Karine en Gerard

• 16 Februari 2013 - 12:42

Mien:

hoi allebei

jullie krijgen de groetjes van mien en ze wenst jullie nog een fijne vakantie (hoewel ze de sigaretjes van je ook wel mist :) ))

fijne vakantie verder

groetjes mien en nicolet

• 16 Februari 2013 - 19:09

Hans, Betty, Izzy, Yoa :

Hoi Johan en Lotte, nog van harte met je verjaardag Johan!! Leuk om jullie verslagjes te lezen! Geniet maar van deze bijzondere reis. Je neemt al die mooie indrukken en beelden mee voor de rest van je leven. Ik (Betty) ben overigens blij dat jullie zo ver weg zitten op dit moment, zodat jullie geen rottigheid voor m'n 50ste verjaardag uit kunnen halen....haha.. Heb het onlangs al een beetje gevierd door een bezoek te brengen aan Barcelona, waar ik met heel veel plezier op terug kijk. De jongens hebben nu vakantie en hebben met Hans wat leuks bedacht. Vanaf donderdag moet ik vrij nemen, dus ik ben benieuwd....!!!! Veel plezier en tot de volgende keer, groetjes uit ZUTPHEN

• 18 Februari 2013 - 07:32

Jan Dwars.: