Weer op noord... - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu Weer op noord... - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

Weer op noord...

Door: Johan & Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

18 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Taupo

Hallo Allemaal,

Wij zijn weer op het noordereiland beland. Nu bij Taupo, gisteren wezen wandelen in het Tongariro National Park. Mount Tongariro (die flink actief is nu) van dichtbij gezien en zo ook Mount Ruapehu en Mount Ngauruhoe. Erg mooi allemaal. Voor mij (Lotte) was het voornamelijk gaaf om Mount Ngauruhoe van dichtbij te zien, deze berg staat namelijk ook wel bekent als Mount Doom uit Lord of the Rings.

Op Johan zijn verjaardag zijn we een wandeling gaan maken in het Abel Tasman National Park, nog op het zuider eiland. Erg mooi park aan zee met prachtige stranden en uitzichten.

Op de 15e zijn we met de Ferry overgegaan, al vroeg in de morgen. Per toeval beland in Napier waar het jaarlijkse Art Deco festival plaatsvond. Erg leuk, allemaal voor oorlogse auto's en motoren, vliegshow met stuntvliegtuigen en een braderie met allerlei streekproducten. Hier hebben we ons goed weten te vermaken.

Nouja, verder niet zoveel te vertellen. Foto's komen op facebook!!

Liefs van ons!! Xx...

• 17 Februari 2013 - 23:36

Dicky En Gert:

Hallo Lotte en Johan,
    Allereerst allebei nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag.
    Zoals we al eerder aangaven 'we blijven jullie volgen".
    Verder vinden we het toch nog steeds wel een beetje bijzonder dat je vanaf de andere kant van de wereld zo makkelijk met elkaar kunt communiceren.
    Geniet en blijf gezond
    Groeten, Dicky en Gert.

• 19 Februari 2013 - 21:19

Sharon.:

Hee.

Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben,
    nog veel plezier de laatste daagjes in Nieuw-Zeeland
    & alvast veel plezier met de vliegreis richting Australie! :)

Liefss Bennie & Sharon.