Op naar de oostkust... - Reisverslag uit Perth, Australië van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu Op naar de oostkust... - Reisverslag uit Perth, Australië van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

Op naar de oostkust...

Door: Johan & Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

17 Maart 2013 | Australië, Perth

Hallo Allemaal,

Nou wij zijn weer met z'n 2en. Gerritje hebben we gisteren samen met de auto afgeleverd in Perth.
Vannacht overnacht in een hostel en vanavond zal onze vlucht naar Cairns om 22.45 uur plaatselijke tijd vertrekken.
Het was erg fijn om, na 3 weken afwisselend auto en zeeluchtbedjes, weer in een normaal bed te slapen. Je gaat een matras dan echt waarderen.

Het is hier nu heel erg mooi weer. Geen probleem om lekker door de stad te slenteren dus. Perth is erg leuk, netjes, overzichtelijk en gemoedelijk. Overal zijn bezigheden en kleine activiteiten door de stad. Genoeg te zien dus.

Wanneer wij weer internet toegang hebben zullen we proberen weer wat te laten horen!!

Liefs... Xx

• 17 Maart 2013 - 07:24

Niek:

Heel goed kameraden!! Keep up the good work!!

Johan & Lotte

17 januari gaan we met z'n tweeën naar Nieuw-Zeeland. Halverwege februari gaan we door naar Australië om vervolgens 20 april terug te vliegen naar Nederland.

Actief sinds 15 Okt. 2012