Tropisch Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu Tropisch Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Johan & Lotte - WaarBenJij.nu

Tropisch Cairns

Door: Johan & Lotte

Blijf op de hoogte en volg Johan & Lotte

18 Maart 2013 | Australië, Cairns

Hallo!!

Nou we zijn in Cairns. Heel verschil met Perth. Waar in Perth alles dor en droog was is hier alles groen en levendig. De luchtvochtigheid is hier ook aanzienlijk hoger.

Onze reis naar Sydney mogen we hier gaan doen met een Hippie campervan. Ze geven de vans daar namen en de onze heet Amy... Dus we hebben er een reismaatje bij!!

Morgen gaan we onze eerste trip doen (meteen een aantal ribben uit ons lijf), want wij gaan duiken in het Great Barrier Reef... Vorige week hebben we een onderwater camera gekocht. Dus foto's komen hopelijk op facebook :))

Liefs... Xx

• 18 Maart 2013 - 10:06

Piene:

Liefjes!!

Oooooh lekker hoor! Krijgen jullie eerst nog een spoedcursus
    duiken? En pas op voor de haaien die daar zwemmen he ;)!

Ik wacht zoals altijd met smart op de foto's! Geniet ervan!

Xx

Johan & Lotte

17 januari gaan we met z'n tweeën naar Nieuw-Zeeland. Halverwege februari gaan we door naar Australië om vervolgens 20 april terug te vliegen naar Nederland.

Actief sinds 15 Okt. 2012